Pazarlama, Reklam ve Satış

Bütünleşik Pazarlama İletişimi

Bütünleşik Pazarlama İletişimi

Program Hakkında

Bütünleşik Pazarlama İletişimi

  • Eğitmen: Burak Ali Doğu 
  • Eğitim Yeri: Online
  • Eğitim Süresi: 7 Saat – 1 Gün
  • Kişi Sayısı: 20
  • Hedef Kitle: Pazarlama, Satış ve İletişim Departmanı Çalışanları & Yöneticileri

  

Eğitim İçeriği:

Bütünleşik pazarlama iletişimi, şirketin stratejileri doğrultusunda, bir şirket içindeki tüm pazarlama araçlarının, müşteri deneyimindeki tüm alanların, yolların ve kaynakların ve kanalların, diğer dışsal iletişim araçları ile entegre biçimde, müşteriler ve son kullanıcılar üzerinde aynı sonucu vermesi için koordine hale getirilmesidir. Bütünleşik pazarlama iletişimi, reklam, satış promosyonu, halkla ilişkiler, sponsorluk, doğrudan pazarlama, bayi kanalları şubeler, operasyonel tüm departmanlar ve daha fazlasını içeren tüm pazarlama/satış alanlarının ve buralardaki iletişimin her birinin ayrı ayrı çalışması yerine birleşik bir güç olarak birlikte hareket etmesi anlayışıdır. Sosyal Medya ve yarattığı pazarlama potansiyeli geleneksel ve alternatif pazarlama alanları ile birlikte karşılaştırmalı olarak değerlendirilmektedir.

 

Eğitim Modülleri:

  • Pazarlama İletişiminin Parçaları, Kavramlar
  • Bütünleşik – Holistik Pazarlama Nedir?
  • Dijital Dönüşüm ve Bütünleşik Pazarlamaya Etkisi 
  • Yapay Zeka ve Pazarlama İletişimi
  • Örnek Olaylar Vaka Analizleri

 

Kazanımlar: 

  • Pazarlama ve Satış Hedeflerine Erişimde Etkinlik Artışı
  • Kurum İçi Satış ve Pazarlama Kültürünün Benimsenmesi
  • Şirket İçi İletişim Etkinliğinin Artması

 

Eğitmen: Burak Ali Doğu

 

Burak Ali Doğu çalışma hayatına 1998 yılında İş Bankası Teftiş Kurulu Başkanlığı'nda başladı. Çalışma hayatında Yazılım Geliştirme ve Hazine gibi farklı disiplinleri deneyimleme fırsatı yakalayan Doğu, Halkla İlişkiler Bölümü’nde kurumsal sosyal sorumluluk ve sponsorluk alanlarında projeler yürüttü.  2007 yılında müşteri odaklı değişim projesi kapsamında esnaf, küçük işletmeler, KOBİ ve Ticari şirketlere yönelik pazarlama faaliyetlerinden sorumlu Ticari İş Birimi Pazarlama İletişim Yöneticisi olarak ajans yönetimi de dahil olmak üzere hedef kitleye yönelik tüm yaratıcı içeriklerin, PR aktivitelerinin ve kanalların yönetiminden sorumlu oldu. Yıllar içinde planlama, araştırma, strateji, iş geliştirme ve segment yönetimi alanlarında görevler üstlendi. 2021 yılında Çevik dönüşüm kapsamında tüm ticari iletişim hattının çevik liderliğini yaptı, iletişim takımlarına pazarlama iletişimi dersleri verdi. Uygulamacı Eğitimci rolü ile müşteri etkileşimini artırma odağı ile hayata geçirilen KOBİ Akademisi’nin kuruluş ve işleyiş aşamalarında aktif rol aldı. 25 yıllık iş hayatında denetim, iletişim, pazarlama, eğitim, strateji ve takım yönetimi konularında çalıştı. Bahçeşehir Üniversitesi’nde Reklamcılık ve Marka İletişimi Yönetimi Tezli Yüksek Lisans programına devam eden Doğu, boş zamanlarını fotoğrafçılık, müzik ve film/dizi seslendirme çalışmalarıyla değerlendirmektedir. 

Başvuru Formu
Detaylı Bilgi için

İBE | Eğitim Danışmanı

0 537 033 81 82 | 0 537 033 81 82

[email protected]

Genel Bilgiler
  • Başlangıç Tarihi:2024
  • Süre:7 Saat
  • Lokasyon:Online
  • Eğitmen:Burak Ali Doğu